FANDOM

Harvest Moon 3 - gra na platformę Game Boy Color, wydana we wrześniu 2000 roku w Japonii i listopadzie 2001 roku w USA.

ZwierzętaEdytuj

W Harvest Moon 3 został wprowadzony podział zwierząt na płci. Jest też dostępnych stosunkowo więcej gatunków niż w innych grach - konie, krowy, kury i owce. Oprócz tego wybór pupila nie ogranicza się jedynie do psa i kota. Każde zwierzę jest w jakimś celu przydatne. Psy pilnują zwierząt wypuszczonych wieczorem na pastwisko, koty przynoszą nasiona określonej pory roku, podobnie sokół, świnia zaś co jakiś czas znajduje trochę pieniędzy.

PartnerstwoEdytuj

Płeć partnera zależy od płci głównego bohatera - jest zawsze przeciwna, jako że jest to zarazem jedyny kandydat do małżeństwa. Partnerka będzie na prośbę zajmowała się zwierzętami, zaś partner uprawami i choć z początku nie będzie im to szło najlepiej, z czasem staną się naprawdę przydatni w pracy na farmie.

Wyspa i kontynentEdytuj

Niemożliwe jest wejście do budynków na wyspie, jednak w poniedziałki i czwartki od 6:00AM do 6:00PM kursuje prom na kontynent, gdzie zaopatrzysz się we wszystko, czego potrzebujesz.