FANDOM

Krowy - można mieć ich maksymalnie osiem. Grając dziewczyną w oborze od początku gry będzie stała jedna dorosła krowa, do karmienia jej (jako że trawa potrzebuje trochę czasu, żeby wyrosnąć) używa się Fodder Set z ekwipunku. Żeby kupić nowe zwierzę trzeba zasiać około 6 worków trawy na pastwisku za oborą. Cielę jest do kupienia w Farmer's Union za 5000G - ważna jest płeć zwierzęcia, ponieważ tylko samice dają mleko. Byki są stratą pieniędzy jeśli nie ma się w zamyśle rozmnażania.

Kolory
Są cztery rodzaje krów: czarne małymi plamami, czarne z dużymi plamami, brązowe z małymi plamami i brązowe z dużymi plamami.
Mleko
Dorosłą krowę (po 14 dniach cielę staje się młodą krową, po 22 dniach młoda krowa dorasta) doi się raz dziennie. W zależności od ilości serduszek (do sprawdzenia w zakładce "Anml" w menu), daje mleko różnej jakości:

  • Small Milk - 0-3 serca - 150G
  • Medium Milk - 4-7 serc - 200G
  • Large Milk - 8-10 serc - 250G
    Cows hm3

    Krowy - dwie dorosłe i jedna młoda

Opieka
Grając dziewczyną: szczotkę i milker ma się w ekwipunku od początku gry.
Krowy można też wyprowadzać na dwór, ale trzeba pamiętać, że nie lubią deszczowej pogody. Zostawianie na noc bez psa również zepsuje im humor. Zaniedbane krowy chorują - należy im wtedy podać zielone lekarstwo z Farmer's Union (1000G).
Grając chłopakiem: dziewczynie zleca się z rana opiekę nad zwierzętami. Wyczesze krowy, nakarmi je i wydoi.
Ser i masło
Grając dziewczyną: po sprzedaniu odpowiedniej ilości mleka (zapewne około 100 sztuk), w Shopping Mall pojawią się Cheese Machine i Butter Machine, każda z nich za 30000G. Oba produkty sprzedaje się po 300G. Grając chłopakiem: po kupieniu "Cheese Book" i "Butter Book" w Shopping Mall, partnerka co jakiś czas, losowo, sama będzie wytwarzała ser i masło.